Arabesque lansează primul magazin de retail MatHaus, cu o investiţie de 10 milioane de euro
Arabesque, principalul furnizor de materiale de construcţii şi finisaje din România, va inaugura, pe 9 martie 2017, în Iaşi, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienţilor persoane fizice. Investiţia, în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, crează peste 100 de noi locuri de muncă.
Noul magazin MatHaus, o investiţie 100% românească, oferă peste 25.000 de produse, de la materiale de construcții şi finisaje, la instalații, electrice, gresie, faianță, parchet, scule şi unelte de calitate, în stocuri aproape nelimitate şi la preţuri competitive.
Ofertele de produse şi servicii de suport sunt prezentate într-un format inovator, adaptat cerinţelor clienţilor, pe o suprafaţă de 9.000 mp în magazin şi 14.000 de mp de platformă exterioară.
“MatHaus, brandul de retail Arabesque, este menit să pună experienţa de peste 20 de ani a companiei la dispoziţia tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este dedicat oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea de spaţii de locuit, depozitare, clădiri de birouri şi unităţi de producţie”, a declarat directorul de zonă al companiei, Radu Munteanu.
Magazinul MatHaus din Iaşi este situat pe strada Mitropolit Varlaam nr. 54, şi este deschis de luni până vineri între orele 8 şi 20, iar sâmbăta şi duminica între 8 şi 18.
Clienții MatHaus vor beneficia de transport gratuit al mărfii atât în Iaşi cât și în localitățile limitrofe.
MatHaus este primul magazin sub noul brand din reţeaua de centre comerciale şi depozite din România dezvoltată de Arabesque.
Fondată în 1994, în Galaţi, de omul de afaceri Cezar Rapotan, Arabesque este una dintre puţinele companii româneşti care şi-a extins afacerile şi peste graniţe, dezvoltând centre comerciale în Ucraina, Bulgaria şi Republica Moldova.