Frames Media Network a dezvoltat campania Mathaus Iasi

Grupul Arabesque, principalul jucător din piaţa materialelor de construcţii, a inaugurat, la Iaşi, pe 9 martie, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienţilor persoane fizice. Investiţia, în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, crează peste 100 de noi locuri de muncă. Frames Media Network a dezvoltat campania media dedicată acestui eveniment.

Oferta Frames Media Network a inclus dezvoltarea unui flux editorial multimedia (stiri, advertoriale, analize de business, multimedia) care a permis Arabesque să comunice în mod eficient clientilor avantajele pe care le au odata cu lansarea primului magazin Mathaus.

Obiective:

•       Sublinierea orientarii catre zona de retail a magazinului Mathaus Iasi;
•       Generarea de impact targetat pe plan local, cu ocazia lansarii magazinului;
•       Semnalarea prezentei si localizarea noului magazin;
•       Consolidarea imaginii brandului la nivel national;

Informatiile privind lansarea Mathaus Iasi, prezentate in perioada 3-10 martie, au fost preluate de peste 250 de publicatii online si offline, de la ziare, reviste, la posturi tv si radio, site-uri de stiri, bloguri, portaluri de afaceri etc.

Campania Frames Media Network a reprezentat un demers media pozitiv, menit a promova Arabesque drept principalul jucator din piata de materiale de constructii din Romania.

Asocierea Arabesque cu un mesaj responsabil, cu puternice resorturi economice si sociale, a fost de natura sa impuna compania drept un promotor al afacerilor responsabile, sustenabile, in mediul economic romanesc.

Frames Media Network este la dispozitia dvs. Ne puteti contacta pe office@framesmedia.ro sau la nr de telefon 0726.761.359

Leave a Reply