Grupul de firme Grande Gloria Production continuă investiţiile în 2022 pentru o dezvoltare durabilă și sustenabilă

Grande Gloria Production, unul dintre cele mai importante grupuri de firme implicate în producția și distribuția produselor food și non food de larg consum din România, anunţă investiţii și în 2022, an în care aniversează 29 de ani de activitate în economia românească. Chiar astăzi, 26 Mai, este ziua de când grupul de firme și-a început activitatea.

GGP, o companie românească cu exporturi în 25 de țări din întreaga lume, își extinde afacerile în 2022, în ciuda provocărilor economice.

,,Pentru noi, anul 2022, este un an al consolidării business-ului și al investițiilor în noi capacități de producție pentru brandurile noastre, printre care se află Hygienium, Senzate, Expertto și Gloria Home. Prin fabricile noastre de la Galați, prin rețeaua de distrubuție și logistică dezvoltată la nivelul întregii țări și cu cei cei aproape 700 de angajați total grup, ne propunem să ne extindem afacerile pe noi nișe de piață, în ton cu schimbările din comportamentul de consum’’, a declarat Georgiana Mocanu, director executiv GGP.

GGP și-a propus ca, în următorii 2 ani, să își extindă ofertele din zona produselor alimentare sub marca Grande Natura, conserve alimentare de legume și fructe destinate pieței interne dar și celei externe.

,,Considerăm că, în țara noastră, a venit momentul să trecem de la exportul de produse și materii prime  la procesarea acestora în țară și extinderea vânzărilor produselor cu valoare adaugata  la nivel european. Avem nevoie de o industrie de prelucrare competitivă în România pentru a ne putea asigura consumul din produse românești și a evita, astfel, importurile de produse mai  scumpe “, afirmă oficialul GGP.

GGP, producătorul Hygienium, cunoscutul brand de produse de siguranță sanitară exportate în 25 de țări din întreaga lume, și-a început activitatea în 1993, odată cu deschiderea primei firme din grup implicată în distribuția produselor non food de larg consum.

,,Privind în urmă la primii pași făcuți în business-ul românesc, realizăm că GGP a crescut odată cu România. Ne mândrim cu faptul că, în această perioadă, am construit fabrici, linii de business, am legat relații de afaceri cu mii de firme, am înființat și susținut, direct și indirect, zeci de mii de locuri de muncă și am contribuit, astfel, la creșterea economică a țării noastre’’, a declarat Georgiana Mocanu.

Potrivit reprezentanților Grande Gloria Production, cei 29 de ani de activitate au însemnat fiecare în parte o cărămidă în plus la construcția unui business predictibil, a cărui succes este dat de rezultatele excelente înregistrate în România și cele peste 25 de țări în care produsele ,,made in România’’, au ajuns să fie vândute.

GGP a început producția la Galați în 1994, odată cu prima fabrică de șervețele de masă. În 1996, a apărut primul brand înregistrat la OSIM, iar în 1998 a fost realizat primul export, către Republica Moldova.

În 2006, GGP a deschis prima fabrică de servețele umede din România, iar în 2009 a fost deschisă fabrica de produse lichide unde produce, de atunci, mai multe categorii de produse, de la dezinfectanții Hygienium, la produsele cosmetice sub brandul Senzate și produsele de curățenie și îngrijire a locuinței reunite sub brandul Expertto.

2010 a fost anul în care GGP a inaugurat propria fabrică de ambalaje, iar în 2012 a fost lansată fabrica de bureți și lavete umede. Doi ani mai târziu, pe fondul creșterii semnificative a business-ului, Grande Gloria Production a lansat propria firmă de logistică și o casă de expediții, iar din 2015 a deschis prima sa filială externă, Grande Gloria Germany GmBH, fiind urmată de înregistrarea brandului, anul trecut, în SUA.

,,Ne mândrim cu faptul că, în acești ani, am dezvoltat o gamă de câteva sute de produse românești, de la dezinfectanții Hygienium, la produsele de igienă intimă, cosmetice, prosoape și șervețele de hârtie, demachiante, îngrijire bebeluși și copii , soluții complete pentru curățenia casei și a biroului, îngrijirea mașinii etc. Mai mult, putem construi de la zero, pentru partenerii noștri, orice produs din categoriile destinate publicului larg și mediului de afaceri’’, a mai declarat Georgiana Mocanu.

Grande Gloria Production a înregistrat, în 2020, o cifră de afaceri de 147,3 milioane de lei, marcând o creștere semnificativă față de nivelul de 80,6 milioane lei din 2019. Compania a raportat un profit de 38,2 milioane de lei față de 6,2 milioane lei cu un an în urmă.

Leave a Reply