Opait: Vrem să readucem Bd.Magheru în prim-plan, ca bulevard de promenadă

Opait: Vrem să readucem Bd.Magheru în prim-plan, ca bulevard de promenadăOmul de afaceri Cristi Opait a investit 200.000 euro într-un bistro caffe în București, Taupe, și va deschide și o nouă braserie pe principalul bulevard al orașului.

Cel mai important bulevard din București, Magheru, își revine, treptat, după șocul declanșat de campania ,,Bulina Roșie”, care a adus la închiderea a zeci de spații comerciale. Dincolo de amenajările peisagistice ale Primăriei, oamenii de afaceri mizează pe relansarea economică și turistică a zonei.

Omul de afaceri Cristi Opait, patronul The Drunken Lords și Old Habits, a investit peste 200.000 de euro în deschiderea bistro caffe-ului Taupe, un local elegant situat pe strada Anastasie Simu 6, la Bulevardul Magheru.

,,Vrem să readucem Magheru la gloria de altădată. Să redevină un bulevard de promenadă, un loc în care bucureștenii și turiștii să iasă la plimbare, să se relaxeze, să redescopere farmecul unei întâlniri cu prietenii și familia la o prăjitură bună, la o cafea excelentă, într-un mediu confortabil”, a declarat Opait.

În urma investiției, bistro-caffe-ul Taupe a devenit cel mai modern și mai luxos local construit în ultimii 20 de ani pe Magheru.

,,Am vrut să aducem un plus de eleganță, de rafinament, acestei zone. În plus, odată cu redeschiderea hotelului Lido, vom inaugura și o braserie la aceleași standarde de rafinament, cu focus pe produsele tradiționale, pe valorile românești”, a mai spus omul de afaceri.

De la mall la promenadă. Ce alege Bucureștiul?

Deschiderea bistro-caffe-ului Taupe vine într-o perioadă în care mulți dintre investitori, mai ales cei străini, s-au focusat pe spațiile comerciale din mall-uri, din marile centre comerciale. Cristi Opait mizează pe reîntoarcerea la tradiții, la obiceiurile, la ambianța care i-a adus Bucureștiului faima de Micul Paris.

,,Farmecul Bucureștiului este dat de Centrul Vechi, de străduțele pline de magazine din zona centrală, de oferta variată de produse și servicii. Pentru ca orașul să crească în ochii turiștilor, mai ales a celor străini, trebuie să susținem mediul de afaceri local, micile business-uri, creativitatea, inventivitatea, obiceiurile noastre. Taupe este doar un prim-pas. Avem în plan deschiderea și a altor asemenea localuri, insistând pe calitatea serviciilor, pe ambianță, pe ideea de a oferi clienților produse și servicii de calitate”, a mai spus Opait.

,,La mall sau la promenadă, cu soția, cu prietena etc., descoperind terasele și micile magazine din centru? Ce ne dorim să fie Bucureștiul? Un oraș aglomerat de mașini, în care focusul să fie transferul rapid de la serviciu-acasă, de la mall la hypermarket, sau un oraș în care să îți facă plăcere să ieși la plimbare, să descoperi oferte și servicii inedite?”, se întreabă Opait.

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply